طراحي دكوراسيون داخلي

طراحي سايت و سئو - مهاجرت و دكوراسيون

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

طراحي دكوراسيون داخلي

۱۰۶ بازديد

 طراحي داخلي (Interior Design) در طراحي دكوراسيون كه به عنوان يك حرفه، يك هنر و يك صنعت در دنيا شناخته شده، بهينه­ سازي فضاهاي داخلي ساختمان­ها به منظور انجام فعاليت­هاي روزمره يعني زندگي و كار است.
بخش اعظم عمر ما در فضاهاي داخلي بناها سپري مي­شود. اين فضاها محيطي را ايجاد مي­كنند كه پاسخ­گوي نيازهاي اساسي ما نظير نياز به سرپناه بوده و بسياري از فعاليت­هاي ما در آن صورت مي­گيرد. همچنين آنچه به يك بنا روح مي­بخشد، فضاي داخلي آن است.

بنابراين مي­توان گفت دكوراسيون داخلي كيفيت فضاي داخلي از يك طرف تأثير مستقيمي بر نحوه انجام فعاليت­هاي ما در آن دارد و از طرف ديگر نگرش، احوال و شخصيت ما را تحت تأثير قرار مي­دهد. بر اين اساس، هدف طراحي دكوراسيون داخلي ، بهبود عملكرد فيزيكي و رواني فضا براي راحت­ سازي زندگي در آن است.

فضاي معماري بدون طراحي داخلي يا اصلاً قابل استفاده نيست و يا در صورت قابل استفاده بودن، كارآيي لازم و بهينه را نخواهد داشت.

طراحي دكوراسيون داخلي زندگي همه آحاد جامعه را تحت تأثير قرار مي­دهد و تأثيرات آن در زندگي به وضوح قابل مشاهده است. از اين­رو موضوع دكوراسيون داخلي به هيچ وجه محدود به اقشار مرفه و خانه ­هاي اعياني نيست. طراحي داخلي مي­تواند براي كل جامعه و طبقات كم­درآمد هم مفيد باشد.
خيلي از چيزها مي تواند در دكوراسيون كاربرد داشته باشد . مثلا همين ورق هاي پلي كربنات در برخي طراحي دكوراسيون ها كاربرد فراواني دارد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.